niedziela, 29 stycznia 2012

Zakupy + posiłki


Byłam dzisiaj na małych/niemałych zakupach. Obkupiłam się w herbatki, a i przy okazji kupiłam sobie Inkę korzenną. Nigdy nie przepadałam za Inką, ale kilka dziewczyn na wizażu i Kaja tutaj robiły takiego smaka... no, że i ja będę Inkę piła.
Poza tym moja lodówka/szafka wzbogaciły się o: mleko granulowane beztłuszczowe, szparagi w słoiczku, otręby granulowane ze śliwkami, mąkę kukurydzianą, mąkę żytnią typ 2000, płatki błyskawiczne gryczane, siemię lniane, twaróg domowy, jogurt naturalny, olej z ryżu oraz pieczarki marynowane.




I jeszcze moje dzisiejsze posiłki.
Obiad: morszczuk w sosie musztardowo-koperkowym, z ziemniakami i sałatką.



Pyszna, chrupiąca, kolorowa... 

 
Podwieczorek, starte jabłuszko, garść truskawek, otręby granulowane czarna porzeczka, jogurt naturalny, wszystko posypane gorzką czekoladą.



Tosty z chlebka dla diabetyków plus sałatka z kabanosem...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz