środa, 25 stycznia 2012

Bento

Ponieważ mąż tymczasowo zajął się synkiem, mam parę chwil żeby conieco tutaj poklikać.
Dziś wpadłam na fb profilu Eko Dziecko na super artykuł o zdrowym śniadaniu dla naszych pociech w stylu slow food. W artykule jest mowa o Bento. A co to Bento? Z tej strony dowaiduję się iż "Tradycyjne Bento to ryż, ryba lub mięso i jedno (lub więcej) piklowane lub gotowane warzywo, wszystko zapakowane w nieduży pojemnik śniadaniowy" To tradycyjny japoński zestaw, który można łatwo urozmaicić w europejskim stylu. Wszystko estetycznie zapakowane w kolorowe pudełeczka.
Hasło spodobało mi się na tyle, że postanowiłam poszperać po sieci.
Polecam następujące linki :
Bento po polsku
Moje bento
Bentusie
i anglojęzyczne :
Lunch in a box  

Ślinka cieknie od samego patrzenia !
Koniecznie muszę poszukać takiego pudełka !
Pyszności :)
Basiu klikaj i oglądaj :)

1 komentarz:

  1. Spotkałam się już z tematem. Niestety temat nie należy do najtańszych...

    OdpowiedzUsuń