poniedziałek, 9 stycznia 2012

Wspomagacze

Basia pisała o swoich :
- różnego rodzaju herbaty
- Drenafast
- siemię lniane

U mnie w roli wspomagającej występują :
- herbata roibos (czerwona) - najlepiej tradycyjna, bez dodatków Pu-ehr (na mnie wpływa doskonale, pod warunkiem że piję jej minimum 2 szklaneczki dziennie)
- Drenafast - cóż jest niezły, bo dzięki niemu wykształcam sobie nawyk picia min. 1,5 litra płynów dziennie, ale spektakularnych efektów nie widać.
- len mielony - w ślad za Basią, postanowiłam urozmaicić głównie musli o dodatkowy składnik - len mielony.
- koktajle białkowe - stosowane w pierwszych dwóch tygodniach, póki co odstawione ze względu na zastąpienie ich prawdziwymi białkowymi bombami w postaci koktajlów, bądź po prostu szklanki chudego mleka.

1 komentarz:

  1. Kochana ja herbatkę Roiboos mam w domku, też piję...
    Koktajle owocowe tez sobie robię :)
    Myślę co jeszcze.... Na pewno duże ilości wody piję :)

    OdpowiedzUsuń