środa, 4 stycznia 2012

6,10,13,16,19

Tak tak....
To nie wyniki lossowania w Toto Lotka.
Ale równie szczęśliwe miejmy nadzieję numery.
Dzięki którym mogę wygrać szczupłą i zdrową sylwetkę.
Są to godziny moich posiłków.
Do tej pory miałam spory problem ze zorganizowaniem 5 posiłków w ciągu dnia - dnia pracującego.
Zaczyna się on dla mnie od 8 a kończy o 15.
Zbyt późna pora obiadu, brak podwieczorku, nie wspominając już o pomijaniu kolacji.
Słucham cennych rad Basi i staram się jakoś to zorganizować, żeby chociaż 4 posiłki znalazły się w moim codziennym menu.

Oto mój rozkład jazdy :

6:00 Pierwsze śniadanie - w domu, na szybko i co najważniejsze na ciepło (płatki z mlekiem, jaglanka, habermus, jajecznica, omlet, itp.)
10:00 Drugie śniadanie - w pracy (kanapki, sałatki, itp)
13:00 "Podwieczorek" - mała przekąska na szybko (owoc, jogurt, pare bakalii lub kilka suszonych owoców, sok wielowarzywny, itp)
16:00 Obiad - najlepiej zjedzony w rodzinnym gronie, a nie w biegu
19:00 Kolacja - lekka i pożywna (np. placuszki otrębowe, serek wiejski, koktajl, kanapka, itp.)

To jedyne rozwiązanie jakie znalazłam dla siebie. Zwłaszcza ostatnio kiedy 3 dni w tygodniu spędzam u Klientów i w drodze do nich.

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie rewelacyjne rozwiązanie. Ja mam pracę 'biurową' że tak powiem i wygląda to u mnie mniej więcej tak samo. Pierwsze śniadanie jem ok 6:30, następne 9. W pracy mam jeszcze jeden albo dwa posiłki. W domu obiad ok 16:30-17... chyba, że Damian pracuje na drugą zmianę to obiad biorę do pracy i ok 15 jem... Super rozwiązanie, oby się udało :) Tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że to napisałaś.
    MIałam Was pytać w jaki sposób komponujecie i w jakich godzinach jadacie. Teraz już wiem. Zastosuję się na pewno.
    Chociaż często po obiedzie już nie mam ochoty na kolację i to nie z przejedzenia obiadem tylko tak po prostu.
    magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda tylko, że to najgorsze co może być... pomijać kolację. Nie jesteś bardzo głodna, zjedz coś naprawdę lekkiego, ale zjedz. To bardzo obciąża organizm i zaburza przemianę materii...

    OdpowiedzUsuń