wtorek, 31 stycznia 2012

Planistycznie

Tak wiem ... mało mnie tu ostatnio.
Ale dziś złapałam pierwszy głęboki, domowy oddech od poniedziałku
Weekend zresztą też intensywny
Dzisiaj w związku z dniem poza biurem - w tzw. terenie
menu pudełkowe
6:30 kasza jaglana z mango + Inka korzenna
9:00 kanapki z chleba ciemnego sojowego z pasztetem z cieciorki i listkami rukoli
11:00 no właśnie - kusiło mnie ciastko z bitą śmietaną, ale nie spróbowałam !!!
13:00 sok wielowarzywny
15:00 8 wafli ryżowych pełnoziarnistych
17:30 makaron orkiszowy z patelni z tuńczykiem i cukinią na ciepło
20:30 planuje sok wielowarzywny z marchwi i selera naciowego
A na jutro :
- jaglanka z mango (mówiłam że mam ostatnio fizia na punkcie soczystego i słodkiego mango)
- chlebek żytni (dostałam przepyszny w piekarni - na zakwasie) z rukolą i ... może szyneczka i papryka
- sok wielowarzywny z dzisiaj
- pieczony kurczak w marynacie z sosu sojowego i cytryny, do tego brązowy ryż i ... szpinak z żurawiną :)
- placuszki otrębowe z pasztetem z ciecierzycą i ogórkiem konserwowym

Aaaaa poczyniłam dziś ekspresowe zakupy i kupiłam :
- termos z Rossmanna za ok 20 zł (w sam raz na czerwoną herbatę do samochodu)
- szpinak (tani i świeży w Tesco)
- seler naciowy (po promocji z Tesco)
- wędlinki
- sery
- serki homo 0%
- mleko chude
- pierś z kurczaka
- wafle ryżowe
- sok warzywny
- chleb na zakwasie
- łososia
- serki wiejskie

Do kupienia mam jeszcze :
- pstrąga wędzonego (uwielbiam)
- troszkę owoców i warzyw
- pomidory w puszce (chodzi za mną spaghetti z mielonym z indyka)
- herbatę czerwoną - szybko schodzi w naszym domu :)
- korzenną Inkę (niezastąpiona na mroźne poranki)
- kiełki (polubiłam ... i to bardzo)

1 komentarz:

  1. Mnie też mało, ale to przez to że dzieci sa chore... ale postaram się dzisiaj kilka słów napisać.
    A za Inkę korzenną dziękuje - właśnie popijam

    OdpowiedzUsuń