piątek, 6 stycznia 2012

Piątkowe lenistwo

No i nareszcie zima :)
Za oknem prószy śnieg, na obiad smaki jesieni - leczo
Dla nas z synkiem wersja light - z gotowanym indykiem
Dla męża - z podsmażoną wiejską kiełbaską
Lubię w zimie wracać do smaków lata i jesieni
Konfitury, mrożonki, nalewki
Smaki które uwielbiam odkrywać na nowo

Co do nowych smaków - wieczorem wrzucę przepisy na : indyka w sosie z suszonych owoców i pyszne placuszki z gruszki z waniliowym twarożkiem
I jedno i drugie zaczerpnięte z programu "Jem i chudnę"
Przepyszne, inne i nawet polubiane przez męża
Do wieczora więc.

2 komentarze:

  1. Kochana dajesz te przepisy a nie zachwalasz najpierw w smsie i mówisz, że wrzucisz, teraz tu... a tu przepisu brak. A ja je chce!

    Zima? Jaka zima... ja tylko 200km od Ciebie mieszkam i u Nas zimy nie ma. Pada deszcz, może i ze śniegiem, ale na ulicach tego nie widać. Jest szaro, jest buro, ja od kilku godzin mam światło w pokoju zaświecone hahaha.

    A śniegu za wiele w tą zimę to moje oczy nie widziały. Wow cały jeden dzień był, ale ilości, że pożal się boże :D

    OdpowiedzUsuń