wtorek, 10 stycznia 2012

Plany na dzień jutrzejszy - Basia!

Co w planach na dzień jutrzejszy? Przemyślałam wszystko dokładnie...

1) Pierwszy posiłek w domu przed wyjściem do pracy - ok 6.30
koktajl o smaku kiwi (tutaj dla niewtajemniczonych należy pamiętać, że taki koktajl pijemy od razu po przygotowaniu, bo inaczej w 5 minut koktajl robi się gorzki)

2) Śniadanko w pracy - ok 9
królewskie śniadanie z moim chlebkiem w roli głównej (3 kromeczki)
a na nie: sałata lodowa, szynka drobiowa królewska, kiełki rzodkiewek, pomidor

3) Obiad mniej więcej godz 12
Zupa pomidorowo-koperkowa - została mi z dzisiejszego dnia jeszcze

4) Podwieczorek - ok 15
słodki podwieczorek... trzeba się czasem dosłodzić - Granola z mlekiem!

5) Wczesna kolacja ok 17:30
tutaj pewności nie mam, ale w chwili obecnej zjadłabym kaszę jaglaną z truskawkami albo z sosem kokosowo-kiwiowym

6) jeszcze nie wiem...

No i do pracy zabieram soczek grejfrutowy :) Dzisiaj wyciskany :)

1 komentarz:

  1. Dziewczyny, nadrobiłam już zaległości. I tradycyjnie komentarz podsumowujący :) Gratuluję Wam wytrwałości! Basi spadku wagi, a w Kaję wierzę bardzo! 3mam za Was kciuki i jestem przekonana, że osiągnięcie swój cel. Z takim zaangażowaniem, z takim rozsądnym podejściem do odchudzania inaczej być nie może. Podziwiam bardzo i życzę dalszych sukcesów :) Ściskam Was mocno :*

    OdpowiedzUsuń