czwartek, 22 grudnia 2011

Ulubione

Gorąco polecam :) Cena ok. 6 zł
Wegetariański pasztet z cieciorką.
Genialna alternatywa dla tradycyjnych pasztetów nafaszerowanych E dodatkami.
136 kcal na 100g, w tym aż 4,7 g błonnika.
Warto spróbować również pozostałych produktów firmy Primavika tj. pasztet pomidorowy z cieciorką (najlepszy - ale przez to rzadko osiągalny w normalnych sklepach), warzywny z soczewicą, paprykarz z kaszą jaglaną (zdrowy i pyszny), itp.
Ja zaopatruje się w produkty tej firmy w supermarkecie Alma, ale wiem że największy wybór miała swego czasu sieć sklepów Stokrotka. Można zaglądnąć i spróbować.
Doskonała jakość i niepowtarzalny smak za niewielką cenę.
I do tego zdrowo :)

P.S. Znalazłam w sieci adres internetowego sklepu z produktami Primaviki
Nawet ceny niezłe (o 2 złote taniej jak w sklepie)

3 komentarze:

  1. Muszę zapamiętać, dzisiaj chciałam wejść do sklepu zobaczyć za takimi produktami, ale niestety jak podjechałam ludzi było tyle, że szkoda gadać i sobie darowałam. Pojechałąm do innego, mniej obleganego sklepu, ale bez takich produktów. Muszę o nich pamiętać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za podpowiedź, jestem otwarta na takie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na komentarze odnośnie smaku :)

    OdpowiedzUsuń