piątek, 16 grudnia 2011

Przedweekendowo

Od rana na nogach. Efektem tego jest załatwienie kilku spraw, dwie nowe sukienki i kilka par kolczyków. Imprezowy weekend mnie czeka. Jutro organizujemy moje i Łucji urodziny, a w niedzielę chrzciny Lenki. Teraz jednak chwila relaksu przy pysznym obiadku...

Sałatka obiadowa z powyższego zdjęcia:
- kapusta pekińska (1/5 główki)
- 2 pomidorki
- rukoli z 20 listków
- 1 cebula czerwona
- 4 ogórki konserwowe
- 1/4 opakowania sera feta
Kapustę poszatkować, pomidorki pokroić na kawałki, rukola w całości bez ogonków, cebula na piórka, ogórki w kostkę, feta miałam pokrojony - wszystko wymieszać.

Polać sosem tzatziki. Mały jogurt naturalny + 2 łyżeczki przyprawy tzatziki bodajże z Kamisa.

Sałatka wyrazista, ostra, pyszna! Idealna do ziemniaczków i jajka sadzonego.

A rano miałam wiosenne kanapki. Ciemny chleb + rukola + drobiowa szynka + pomidor + ogórek konserwowy + szczypiorek + cebula czerwona. 

4 komentarze:

  1. mmm pysznie wyglądają smakołyki :)
    udanego weekendu Basiu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje kochana... w przyszłym tygodniu może za jakieś lekkie słodycze się wezmę :)
    Tobie również udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz co? narobiłaś mi smaka na tą kanapkę :)
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności! Aż się głodna zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń