sobota, 11 lutego 2012

Małe porównanie :)

Siedzę i popijam koktajl z mango. Pokochałam mango, mówiłam Wam już to? Pokochałam za sprawą Kai, to ona była tak zachwycona tym owocem, to ona co rusz o nim wspominała, więc postanowiłam spróbować, a jak! No i to była miłość od pierwszego skosztowania, od pierwszego łyku koktajlu z mango.
Tak samo było z Inką korzenną. Kaja pisała, Kaja wspominała, a ja która za Inką nigdy nie przepadałam jakoś nie zwracałam na Inkę większej uwagi. Aż wkońcu w sklepie przypadkiem trafiła w moje ręce i wzięłam. I piję codziennie rano. Zaraziłam już korzenną Inką babcię, teściową, szwagierkę. Jeszcze i moich rodziców zarażę, a jak. No i do pracy zabiorę i też mam nadzieję na małe zakochanie z ich strony.

Wczoraj zajadałam się zapiekanką z ziemniaków, bakłażana i szynki, mocno przyprawioną. Dzisiaj przepyszne spagetti męża. Poza tym ostatnio odkryłam przesmaczny chleb w Kauflandzie, który skradł moją kulinarną część mnie, część mojego serca. Chleb orkiszowy foremkowy. Tani nie jest, ale jest przepyszny.

I małe porównanie, Basia 90kg i Basia 66,9kg :)

90kg



86kg


66,9kg


Pokażę Wam zdjęcie w tej samej sukience, od razu po zakupieniu, różnica pomiędzy zdjęciami 2 tygodnie. Różnica nie do opisania


A przy okazji coś z ostatnich zakupów. Jeansy rurki, wysoki stan i szary nietoperz


Sukienka/tunika chabrowa

5 komentarzy:

  1. Gratulację! Tak trzymaj, zmiana sylwetki jest kolosalna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu po prostu bosko :)
    Ślicznie wyglądasz, ale to już nie raz Ci mówiłam:)
    I co najważniejsze pozytywnie nastrajasz :)
    ma.ko

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, ja szukam i szukam ale nigdzie przepisu na dietetyczny koktajl z mango nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. www.basinepichcenie.blox.pl - zestawienie mojego jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, niesamowita zmiana, pięknie wyglądasz! A gdzie kupujesz tę inkę?

    OdpowiedzUsuń