wtorek, 7 lutego 2012

Dzisiaj

Mój plan dnia:
1. Śniadanie: 

2 kromki chleba orkiszowego z sałatą lodową, pasztetem wędzonym, papryką
 

2. II Śniadanie: 
2 kromki chleba orkiszowego (przeważnie nie jem dwa razy dziennie chleba, ale jest tak pyszny, że innej opcji nie było) z białym serkiem. Na jednej kromce będzie do tego truskawkowy dżem, na drugiej miód
 

3. Obiad: 
makaron pełneziarno spagetti z zielonym pesto, posypane słodkim serem i koperkiem
 

4. Podwieczorek: 
Koktajl z bananem i suszonymi śliwkami
 

5. Kolacja: 
sałata z sałaty lodowej, fety z suszonymi pomidorami, pomidorkami koktajlowymi, papryką czerwoną, szynką drobiową
 

6. Wieczorne jedzenie: 
chyba będzie wieśniak z dodatkami bo mam do dzisiaj wieśniaka ważnego

(do numeru 5 - wraz z nim mam wszystko przyszykowane w pudełeczkach)

A na wieczór planuję poćwiczyć przed Xboxem tańcząc z JustDance

2 komentarze:

  1. no dobra ja mam pytanie z tych glupich chyba :p to znaczy, ze masz 5 pudełek? jeżeli tak to gdzie Ty to mieścisz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja głupiutka... za wyjątkiem 1 - to zjadłam w domu. A tak to reszta w pudełeczkach. Drugie śniadanie chleb zapakowany w folię aluminiową, dżem w jednym mini pudełku, miód w drugim. Obiad - w jednym dużym, podwieczorek - w jednym średnim, kolacja - w jednym dużym. No w sumie wychodzi 5 pudełek :D

    OdpowiedzUsuń