niedziela, 12 lutego 2012

66,6kg

W zeszłą niedzielę było 66,9 teraz tylko minimalnie mniej. Choć w sumie waga stoi, bo w środę, po równych dwóch miesiącach się ważyłam i właśnie tyle bylo. Ale nie narzekam, waga nie rośnie, a zastoje się zdarzają, to naturalne. Wiem, że poleci dalej...

Dzisiaj wyglądam za to o tak, zdjęcie to poprawia mi znacznie humor i widzę, że jestem już bliżej niż dalej :)


Poza tym przed chwilą pofarbowałam włosy, kolor fioletowy, zobaczymy co z tego będzie i z tejże okazji, przeglądając szafę w poszukiwaniu jakiś starych rzeczy, by przypadkiem nie ubrudzić odkryłam... odkryłam, że oto ta spódniczka leży na mnie idealnie. Chyba nawet lepiej niż na tym tutaj zdjęciu sprzed kilku lat


Kurcze teraz patrzę i widzę, że to zdjęcie jest sprzed ponad 3 lat. Aż 3 lata nie wyglądałam tak dobrze jak teraz... no to szok!

W każdym bądź razie zachęcona tym, że weszłam w tą spódniczkę przymierzyłam sukienkę małą, czarną, gorsetową, którą kupiłam właśnie ponad 3 lata temu w ciuchlandzie za grosze, w którą się nigdy tak naprawdę nie mieściłam. Rozmiar 38. Zamek w najlepszym czasie zapinałam do połowy. Ale miałam nadzieję, że jeszcze mi spadnie, bo to po ciąży z Łucją było. Ale nie spadło, a potem przybrałam... no i dzisiaj z ciekawości przymierzyłam. Zapięłam ją do samego końca. Szok! Owszem jeszcze ciągnie mnie w biuście trochę, ale gdyby np mieć stanik typu soft byłaby idealna. No to siedzę dumna jak paw a co!

I wcinam właśnie wieśniaka na bogato

6 komentarzy:

  1. :oklaski:
    I masz prawo być z siebie dumna. Ja jestem z Ciebie bardzo :)
    A to co dziś widzę dodaje mi jeszcze większego powera do działania. Zwłaszcza, że jak zaczynam się skrupulatnie stosować do Twoich rad, to widzę efekty:)
    Tak dalej :*
    ma.ko

    OdpowiedzUsuń
  2. szok na tym zdjęciu co masz 90 kg, to ja nie wiem gdzie Ty to niby masz? wcale na tyle nie wyglądasz, może to dłuższe włosy to robią, żę tych kg nie widac, nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć tak silną wolę jak Ty. Zaglądam na tego bloga i czuję się bardziej zmotywowana do działania :) Wyglądasz świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem teraz wyglądasz jeszcze lepiej niż parę lat temu! :) Bioderka wydają się weższe i ta fryzura - super! :)

    smacznienadiecie.blox.pl

    OdpowiedzUsuń