wtorek, 4 września 2012

Zumba

Zumba...
Małe wprowadzenie:
"Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych."
Poczytałam, pooglądałam filmiki i nadal nie rozumiałam ogólnej fascynacji zumbą.
No jest fajnie, jest ruch, jest energia.
Ale co więcej?
Czemu wszyscy się tak tym jarają?
No i teraz już wiem!
Ogrom pozytywnej energii, zastrzyk optymizmu, wiele uśmiechu.
Rewelacyjna zabawa, boskie rytmy.
W miarę proste kroki, niby banalne, a wymagające wysiłku.
Coś co z pozoru nie męczy, a w rzeczywistości daje niezły wycisk.
Dwie piosenki i każdy centymetr mojego ciała był mokrusieńki.
Wycisk, wycisk, wycisk.
Przesycony wielkim powerem!
Kupujemy z Renią (z którą byłam dzisiaj) karnet.
Mam zamiar chodzić raz/dwa razy w tygodniu.
Za wyjątkiem tygodni kiedy Damian pracuje na drugą zmianę.

Do ważenia: 13 dni!

2 komentarze:

  1. Dla mnie zumba jest zbyt delikatna :> Zdecydowanie wolę coś mocniejszego, np. crossfit :D Lubię się porządnie zmęczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zumba jest świetna - energiczne układy w rytm pobudzającej muzyki, uczestniczyłam w takich zajęciach przez jakiś czas, jednak również wolę zajęcia wymagające większego wysiłku, ćwiczenia z obciążeniami, na których solidnie się zmęczę:))

    OdpowiedzUsuń